ندای سحر

ندای سحر بازتابیست از درون من

ندای سحر

ندای سحر بازتابیست از درون من

عیدی امسال من

با خودم عهدی بستم امسال شب قدر که با خدا دوست بشم شاید دوستی با خدا اولش خیلی ساده باشه ولی راستش یکم که فکر کردم دیدم ساده نیست ولی خوب با این همه میخوام دوست باشم 

وقتی دوست میشی دیگه نباید از حرف دیگران یا بی توجهیشون دلگیر بشی چون کسی که با خدا دوسته دلگیر نمیشه از باد خزون 

این که دلت بشکنه ولی بلافاصله بگی بخند تو قول دادی که دوست باشی و دوست دلش به وسعت دریاست حالا برای شروع کار دلت رو به اندازه رودخونه هم باشه قبوله 

و این جوری بود که صبح عیدی وقتی که باد خزون اومد بجای دلگیری و شاید هم بارونی شدن چشمهام خندیدم و گفتم عیب نداره فقط بخاطر دوستی با اونی که بهش قول دادم و چه زود جواب گرفتم باد خزون شد نسیم مهربونی  

از دست خودم ناراحتم میگم چرا دیر فهمیدم دوستی با تو چقدر خوبه تویی که عاشقم هستی و من چه دیر فهمیدم این عشق رو 

و چه ماه رمضونی شد امسال و چه عیدی خوشگلی گرفتم از دوست

دوستی با اونی که دوستم داره 

خدا کنه لایق باشم و دوست بمونم 

میشه شما که از کنار کلبه من رد میشید برام دعا کنید که دوست بمونم باهاش

آخه میگن دعا در حق دیگران زود برآورده میشه

قبلا از دعاتون ممنونم

راستی عید همتون هم مبارک و روزه و نمازاتون مقبول درگاه دوست


نظرات 3 + ارسال نظر
مهدی دوشنبه 29 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 08:06 ق.ظ http://catharsis.blogsky.com

چقدر نگاهتون ظریفه . تبریک میگم . همون اول پستتون من رفتم تو شعر حافظ و اصلا متوجه نشدم چی خواندم تا باز دوباره پست رو خوندم . شعر حافظ که تضمین فرمایش شماست رو میگذارم :
ألا یا أیها السّاقی! أدر کأساً وناوِلها!
که عشق آسان نمود اول، ولی افتاد مشکل‌ها
...
کار آسونی نیست ولی شیرینه

هیچوقت باورم نمیشد که عشق آسون نمود اول ولی افتاد مشکلها
باید توی موقعییت قراره بگیریم تا...................

صدف یکشنبه 4 مرداد‌ماه سال 1394 ساعت 07:12 ب.ظ

عیدتون با تاخیر مبارررررک

فدات بشم عید شما هم مبارک

سپیده مامان درسا پنج‌شنبه 15 مرداد‌ماه سال 1394 ساعت 12:53 ق.ظ

التماس دعا مامان فاطمه

محتاجیم به دعا عزیزم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد