ندای سحر

ندای سحر بازتابیست از درون من

ندای سحر

ندای سحر بازتابیست از درون من

مهمونی افطار امسال مامان فاطمه

از وقتی دخملام الهه  و فائزه جونم رفتن با سلامتی  خونه بخت و من موندم و شوهرجونم و دیگه کسی نبود که تزیینات غذا رو و همچنین درست کردن غذای جدید رو بعهده بگیره و من موندم شوهرجونم که اصلا اهل تزیین و اینجور حرفا نیست ولی خدایش برا ایده دادن یه وقتایی همچیین  نظر میده که انگار یک عمره اینکارست

القصه وقتی تنها شدم تازه فهمیدم بابا ما کلی استعداد نهفته در خود داشتیم و خودمون رو بسیار بسیار دست کم میگرفتیم

و هر وقت غذای درست نمودیم یه مقدار دقت کنید یک مقدار از نبوغ نهفته خودمون رو بکار میبریم و کلی هم از خودمون جلو شوهرجان تعرف نموده و میگویم اگه همی نبوغ رو بکار ببریم چه ها که نمیشود و نمیدونم از این حرفا

و اون بنده خدا هم کلی تعریف که تا حالا چرا از این کارا نکرده بودید ماشالله چه استعدادی و احسنت و بقیه ماجرا..................... والبته خودش میدونه که تعریف نکنه چه اتفاقی میافته چون دیگه طرفداراش رفتن اون مونده و من

 بنده خدا شوهرجانمان غذا که درست میکنم یه دوربین دستم میگیرم و کلی عکس ازش میندازم  بعد میرم سراغ سیستم تا یه ثبت تاریخی بشه این شاهکار و اون موقع است که شوهرجان میگه بیا دیگه غذا یخ کرد منم میگم صبر داشته باش خانمهای دیگه فیض ببرن بعد خواهم آمد 


این ماه رمضون اولین ماه رمضونی بود که مجبور شدم به تنهایی افطاری درست کنم و مهمونی داشته باشم هرچند دخملا اومدن برا کمک ولی غذای جدید رو خودم روز قبل درست کرده بودم و تازه فهمیدم چه لذتی داره آشپزی کردن و بعد یه دوربین دست گرفتن و تند تند عکس گرفتن و فرستادن توی گروه و ایضا به به و چه چه کردن اعضای محترمه گروه

و تازه فهمیدم چرا نبوغ من قبلا شکوفا نشده بود چون نتی در کار نبود و گروهی و به به و چه چهی ( به این میگن یه کشف بزرگ )

همی اینا رو تعریف کردم که برسم به اصل مطلب و همانا اون مطلب عکس شاهکارهای خودمه و این شما و این هم شاهکارهای مامان فاطمه 

کوکوسبزی و کیک کشک بادمجون و ژله تخم شربتی و شله زرد و سفره  مهمونی افطار امسال من

نظرات 5 + ارسال نظر
صدف چهارشنبه 24 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 08:58 ب.ظ

وووووای چه خبره اینجا ....
احسنت به مامان فاطمه خیلی باسلیقه و خوشگله .
ایشالا چندوقت دیگه که مغزبادومو مغزپسته اومدن دیگه فرصت این کارارو باز از دست میدین پس فعلا از هنراتون تا میتونید عکس بگیرید و ما هم لذت ببریم

ممنون
آی گفتی الهی که زودتر بیان این ورجکها تا سرم شلوغ بشه
اون موقع با مغزبادوم و مغز پسته بهمراه عکساشون شاهکار خلق میکنم
اگه بزارن

صدف جمعه 26 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 11:17 ب.ظ

سلامممم
داشتم از اینورا رد میشدم گفتم خدمت برسم اول از همه عید رو خدمت شما و خانواده محترم تبریک بگم هم یه بار دیگه شاهکارای آشپزیتون رو تماشا کنم و لذت ببرم
عید بر شما خجسته

سلام عزیز دلم
قربون اون رد شدنت
عید شما و خانواده خوبتون مبارک باشه دیدن این شاهکارها برا خودم هم خیلی خوشاینده هر وقت گشنم میشه یه سری میزنم دلم حال میاد

مهدی دوشنبه 29 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 08:10 ق.ظ http://catharsis.blogsky.com

خدا رو شکر وقتی دارم میبینم که از ماه رمضان خبری نیست و روزه یی هم در کار نیست وگرنه من بودم و نفس ضعیف و بی اراده و یه شکست روزه

واقعا خدا رو شکر وگرنه جریمه روزه خوردن شما با کی بود حالا

سپیده مامان درسا جمعه 16 مرداد‌ماه سال 1394 ساعت 09:21 ب.ظ http://www.nafasezendegi.blogsky.com

سلام مامان فاطمه یه سوال اورژانسى این کوکو سبزى تو قابلمه ى خاصیه یا معمولیه بعد چطور برگردونده شده که خوب مونده و ترک نخورده ، میشه طریقه ى برگردونشو برامون توضیح بدین....

سلام بروی ماهت
من کوکوسبزی رو توی ماهی تابه تفلون درست کردم بعد از درست شدن کوکوسبزی اونو برش دادم
طرز تهیه کوکوسبزی مامان فاطمه سبزی کوکو به اندازه چهارنفر 3 عدد تخم مرغ پودر نان خشک سیر رنده شده گردو نمک فلفل زرد چوبه به میزان دلخواه اینا رو خوب با هم مخلوط کرده در ماهی تابه تفلون که قبلا گرم شده و روغن ریختیم اضافه میکنیم اگه سوالی بود در خدمتیم عزیزم

رویا یکشنبه 25 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 01:52 ق.ظ http://ghalamflower.blogfa.com

خیلی پست های زیبایی داشتین

ممنون شما لطف دارید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد