ندای سحر

ندای سحر بازتابیست از درون من

ندای سحر

ندای سحر بازتابیست از درون من

به یاد روزی که مادر شدم

29 سال پیش در چنین ساعتی خدا بر من منت گذاشت

 و با آمدن میوه دلم برای اولین بار مادر شدم

 و امشب در شب قدر به پاس این هدیه الهی از خدا عاجرانه تقاضا دارم

 که خدایا دل همی مادرها شاد تنشان سالم و زندگیشان پر از نور امید باد

 و همی بچه ها عاقبتشان ختم بخیر ( الهی آمین )


و از همی دوستان گلم ملتمس دعای بسیار

انشالله عاقبت همی شما عزیزان ختم بخیر بشه ان شالله

نظرات 4 + ارسال نظر
صدف دوشنبه 15 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 11:32 ق.ظ

به امید حاجت روایی همه خصوصا کسانی که آرزوی مادرشدن رو دارن

الهی آمین

سپیده مامان درسا سه‌شنبه 23 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 11:32 ب.ظ http://www.nafasezendegi.blogsky.com

الهی آمین
خدا حفظش کنه واستون
همین یک دونه دختر و دارین مامان فاطمه جون ؟

خدا گل دخمل شما رو هم برات نگه داره
من دوتا دخمل دارم

سپیده مامان درسا پنج‌شنبه 25 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 02:22 ق.ظ

خدا هر دوی گل دخملی ها رو حفظ کنه واستون

ممنون عزیزم خدا نازگل خانمتو برات نگه داره

مهدی دوشنبه 29 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 08:01 ق.ظ http://catharsis.blogsky.com

تبریک میگم تولد دختر خانم تون رو
آمین

یک دنیا ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد