ندای سحر

ندای سحر بازتابیست از درون من

ندای سحر

ندای سحر بازتابیست از درون من

فقط به خاطر تو

هقده برای من معنای دیگری دارد شاید تا چند وقت پیش هفده هم عددی بود مانند هزاران عدد دیگر ولی از روزی که در هفده شهریور شد روز نامزدی تو

 در هفده ربیع الاول شد روز پیمان بستن تو با شریک زندگیت

 و روز هفده اردیبهشت شد روز رفتن تو با لباس سپید به خانه بخت

 دیگر هفده برای مادرت عدد مقدسی ست و یک ماه گذشت و امروز باز هم به هفده رسیدیم 

روز هفده خرداد

 دقیقا یک ماه گذشت و مادر به عشقش پاره تنش تمام وجودش میگوید 

عزیز دلم دخمل کوچیکه من ماهگرد ازدواجتون مبارک دعای مادرانه من بدرقه راهت ان شالله عاقبت بخیر شوید هر دوی شما 

نظرات 5 + ارسال نظر
مهندس جنین دوشنبه 18 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 01:27 ق.ظ http://jenin.blogsky.com

چقدر زیبا نوشتی و چقدر من خوشم اومد

نظر لطفتون جناب مهندس

سپیده مامان درسا دوشنبه 18 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 01:43 ق.ظ http://www.nafasezendegi.blogsky.com

سلام مامانی مهربون ، الهی همیشه دلتون شاد باشه تو زندگی ماهگرد ازدواج دخترتون مبارک
انشالله گل دختر نازتون در کنار همسرش خوشخبت باشه تو زندگی برای همیشه

سلام به روی ماهتون عزیزم
ممنون ان شالله گل دخمل شما هم به وقتش عروس بشه و با سلامتی بره خونه بخت

صدف سه‌شنبه 19 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 09:14 ب.ظ

سلام فاطمه خانممممم

نظر گذاشتن من تو وب شما معضلی شده برام .. این روزا بخاطر مشغله ای که دارم با گوشی به وبها سر میزنم با همون گوشی هم کامنت میذارم ولی وب شما کامنتم رو با گوشی قبول نمیکنه
برای این پستتون 20 بار کامنت گذاشتم ولی ثبت نشد

الههههههههی که دختری خوشبخت بشه ...
چقدر پست احساسی و قشنگی بود ..
عجب عکسی هم بود خیلی از عکسی که گذاشتین لذت بردم یکی از ساده ترین عکسهای عروسی هست ولی واقعا قشنگه ...
ایشالا که خوشبخت بشن هر دو دخملیای شما

سلام به روی ماهت دخملم
الهی فدات بشم شرمنده وب ما یکم شیطونه عین خودمون هر چیزی مقبولش نمیشه
الهههههههههههههههی که شما و خواهر گلتون هم خوشبخت بشید
این عکس رو فائزه جونم شب عروسی از دسته گلشو تاج و کفشش گرفته
ممنون یک دنیا ممنون

مهدی پنج‌شنبه 21 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 11:38 ب.ظ http://catharsis.blogsky.com

تبریک میگم باز هم وباز هم . الهی همیشه عشق و شادی در خونه تون رو یزنه و خبرهای خوب رو از وبلاگتون بخونم . شاد باشید .

ممنون آقا مهدی
چه دعای زیبای بود یک دنیا سپاس

پرنده مهاجر شنبه 23 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 09:21 ب.ظ http://yelaq.blogsky.com

منم دعا میکنم فاطمه خانم

ما رو هم فراموش نکنید دوباره اومدم

ممنون گل پسر
مگه میشه گل پسری چون شما فراموش بشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد