ندای سحر

ندای سحر بازتابیست از درون من

ندای سحر

ندای سحر بازتابیست از درون من

یک سال پیش در چنین روزی

چقدر زود گذشت انگار همین دیروز بود که داشتم راهیت میکردم بری آرایشگاه عزیز دلم

ساعت 9 صبح بود که پسرک اومد تو رو ببره آرایشگاه تا برای مراسم عروسی آماده بشی منو و بابا و فائزه تو رو از زیر قرآن رد کردیم و بوسه ای برروی صورت چون ماهت کاشتیم

دقیقا شب مبعث بود روز 5 خرداد سال 1393 و امروز دقیقا همون روز و مامان فاطمه پیش خودش داره میگه یک سال گذشت و چقدر هم در این یکسال اتفاقات مختلف افتاد 

عروسی علی (برادرزاده عزیزم) و مهسا جون

عروسی شکوفه ( برادرزاده خوشگلم ) وعلی آقا

عروسی حمیده ( دخترخالم ) و حسن آقا

نامزدی فهیمه جون ( دختر خالم ) با آقا جلال 

نامزدی داداش مسعود عزیز دلم با مهسا جون گلم

نامزدی محمد ( پسر برادرشوهرم ) با فاطمه جون

دنیا اومدن مینو سادات دخمل مهناز جونم اولین نتیجه خاندان ما که نوه برادرمه

عروسی پاره تنم عشقم و همی وجودم دخمل کوچیکه فائزه نازنازی من با سید امیرحسین

و خیلی اتفاق دیگه که من فقط دوست دام اتفاقات شاد و خوشحال کننده رو بنویسم چون میدونید که مامان فاطمه زیاد اهل نوشتن مطالب غمگین نیست یعنی خدایش با روحیه من هیچ همخوانی نداره 

و حالا امروز مامان فاطمه اومده بگه دخملی من تمام وجودم روز پیوند تو با پسرک مبارک باشه مادرانه دعا میکنم که خداوند نسل منو از دخترانم فرزندانی سالم ، صالح ، خوش قدم ،خوش روزی و عاقبت بخیر قرار بده ان شالله




نظرات 4 + ارسال نظر
مهدی سه‌شنبه 5 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 04:05 ب.ظ http://catharsis.blogsky.com

آمین .
از طرف من هم تبریک بگید به عروس خانم و آقا داماد . الهی پیوندشون 120 ساله شه و کنار هم پیرشن و از هم سیر نشن .

ممنون چشم آقا مهدی
ان شالله عروسی بچه های شما

آنا سه‌شنبه 5 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 04:10 ب.ظ http://aamiin.blogsky.com

چه حس قشنگی که آدم شادی بچه اش را ببینه.

براستی حس قشنگیه ان شالله همی بچه ها عافبت بخیر بشن

صدف جمعه 8 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 12:18 ب.ظ

من قبلا اینجا کامنت گذاشتم نمیدونم ثبت نشده با هنوز تایید نشده ...

خلاصه سالگرد عروسی دخمل خوشگلتون مباررررررک واقعا زود گذشت انگار دو سه ماه پیش بود خاطرات عروسی رو نوشتین و از اتفاقات روز عروسی نوشته بودین ....
ایشالا که هردو دخملتون همیشه شاد و خوشبخت باشن ...

من هرچی کامنت بوده تایید کردم گلم
ممنون عزیزم ان شالله به همین زودی عروسی شما
واقعا چه زود گذشت
ممنون دخملی من

دکتر الی چهارشنبه 20 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 05:47 ب.ظ

سلوم!

بسی ممنون مامان جونم، عاشقتم :-*

سلومممممممممم به روی ماهت جیگرم
الهی مامان قربونت بره نمیدونی وقتی میام میبینم برام کامنت گذاشتی چقدر خوشحال میشم
خدا رو شکر که دخملمون هنوز وب مامانشو میخونه
عشقم دوست دارم هزارتا
بوساش خیلی چسبید اگه گفتی چرا؟؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد