ندای سحر

ندای سحر بازتابیست از درون من

ندای سحر

ندای سحر بازتابیست از درون من

پروژه

بالاخره این پروژه هم تموم شد ( خدایا شکرت )

سلام به همی دوستان گلم و دسته گلای عزیزم مغز بادوم و پسته نازنینم

مامان فاطمه اومد با کلی حرف برای گفتن و از اینکه نتونستم توی این مدت بیام شرمنده سخت مشغول به پایان رساندن پروژه ای بودم که میدونم برای همی پدر و مادرها به اتمام رسوندن این نوع پروژه یعنی حاصل یک عمر زندگی مشترک

خلاصه کنم دخمل کوچیکه هم رفت با سلامتی خونه بخت و مامان فاطمه موند و شوهرجون عزیزش و یک دنیا خاطره بچگی دخملا 

نظرات 2 + ارسال نظر
صدف جمعه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 04:44 ب.ظ

الههههی
ایشالا که خوشبخت بشن و هرچه زودتر با اومدن مغز بادم و مغز پسته خونتون پر بشه از نشاط کودکانه ....
دلمون براتون تنگ شده بود حسابی

ممنون صدفی جونم
ان شالله
دل منم برای شما حسابی تنگ شده دلم برای همی دوستان گلم تنگ شده بود ولی بالاخره اومدم

Masan شنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 05:02 ق.ظ

خدا قوت خواهر.

ممنون داداشی گلم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد