ندای سحر

ندای سحر بازتابیست از درون من

ندای سحر

ندای سحر بازتابیست از درون من

روز مهندس در خانواده ما

سلام به جیگر طلاهای من مغز بادوم و مغز پسته

خوشگلای من چطورن ؟؟ الهی قربونتون بشه مامان فاطمه

جونم براتون بگه این چند روز که مامانی در خدمت این کلبه و ساکنینش یعنی دوستان گلم و مغز بادوم و پسته خودم نبودم راستش یکم سرم شلوغ بود

یکی از خصلتهای من یعنی مامان فاطمه اینه که روزهای خاص برام خیلی مهمه یعنی دوست دارم بهر مناسبتی جشن بگیرم و عزیز دلامو دعوت کنم دعوتهم بدون خوراکی که امکان نداره 

خوراکی البته برای من یعنی زندگی 

خلاصه مناسبت این هفته تولد بانوی کربلا که همزمان شده بود با روز مهندس

ما هم یه اطلاعی به بروبچ گلم دادیم و قرار شد چهار مهندس خانواده تشریف بیارن بنده منزل آن هم به مناسبت روز پرشکوه مهندس

مامان فاطمه با اجازتون از کله سحر تا وقتی که خورشید خانم بقچشو جمع کرد و رفت در آشپزخانه مشغول تهیه و تدارک بود ( البته گاهی چند ساعتی از مرکز فرماندهی بیرون میومد )

القصه حاصل این تلاش در مرکز فرماندهی رو در ادامه با تصاویر به اطلاع شما عزیزان میرسونیم

شب که مهندسین گرام تشریف آوردن مامان فاطمه با خوراکیهای خوشمزه و کادو از این عالیجنابان پذیرایی نمود

خلاصه جونم براتون بگه که شب خوبی بود خدا رو شکر  



این بود روز مهندس در خانواده ما 

حالا یه تبریک ویژه البته با تاخیر و پوزش خدمت همی دوستان مهندس خودم 

روزتون مبارک خانم مهندسای عزیز و آقا مهندسای گرامی دوستان گل مامان فاطمه

نظرات 6 + ارسال نظر
امیر بهلولی جمعه 8 اسفند‌ماه سال 1393 ساعت 04:12 ب.ظ

سلام
انشالله که فاطمه خانم همیشه تنتون سلامت باشه و هرسال روز مهندس در جمع گرم خانواده جشن بگیرید.

سلام بر امیر آقا گل پسر
ممنون ان شالله شما هم صد وبیست سال زنده باشید و روز مهندس رو با خانواده جشن بگیرید

خط نسخ ایرانی شنبه 9 اسفند‌ماه سال 1393 ساعت 09:32 ق.ظ http://abadgarkh.blogfa.com

با سلام
خود داری از نیکو کاری ، بهتر از نیکی کردن به امید پاداش است.

سلام
چه زیبا سخنی بود ان شالله به یادمون هم بمونه ممنون

صدف شنبه 9 اسفند‌ماه سال 1393 ساعت 07:49 ب.ظ

به به بازممممم خوراکی که ....

ایول به این مادر به فکر و اهل شکم

ایشالا روز مهندس بر چهار مهندس خانوادتون مبارک باشهههههه و قدر این مادر و مادرزن مهربون رو هم مهندسین گرامی بدونن ...

همیشه به خوشی و شادی انشالاااااااااا

بعله دیگه خوراکی
آخه بدون خوراکی هم مگه میشه
ممنون گلم
برای شما هم تندرستی و خوشی آرزو دارم دخملی

خط نسخ ایرانی یکشنبه 10 اسفند‌ماه سال 1393 ساعت 10:16 ق.ظ http://abadgarkh.blogfa.com

هوالمحبوب
فقط یک چیز مرا خدا شناس کرده و آن ساعتی بود که مادرم دستهای کوچکم را گرفت و مرا به زانو نشاند و ایمان بخدا را به من آموخت. (رافائل نقاش بزرگ)

تقدیم به همی مادرا

خط نسخ ایرانی سه‌شنبه 12 اسفند‌ماه سال 1393 ساعت 11:30 ق.ظ http://abadgarkh.blogfa.com

با سلام
کسی که در آغاز کار ، فکر و تأمل نکند ، در پایان کار ، آه خواهد کشید.

سلام
براستی چنین است

خط نسخ ایرانی پنج‌شنبه 14 اسفند‌ماه سال 1393 ساعت 11:27 ق.ظ http://abadgarkh.blogfa.com

با سلام
خوشبختی در کارهای نیک نهفته است.

سلام
چه زیبا کلمه ایست خوشبختی
ممنون از حضورتون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد