ندای سحر

ندای سحر بازتابیست از درون من

ندای سحر

ندای سحر بازتابیست از درون من

مامان فاطمه فعال میشود (ماشالله )

سلام بروی ماه همی دوستان گلم و مغز بادوم و پسته ی خوشملم که خیلی وقته ازشون سراغی نگرفتم 

بخاطر همین با یکم خوراکی خوشمزه اومدم برای مراسم آشتی کنان بین مامان فاطمه جون و مغز بادوم و پسته نازم

خوشملای من خوراکی بهترین راه برای آشتی و دوستی مجدده ( البته از نظر من ، مدیونید اگه فکر کنید شیکمو هستم )

خب حالا میریم سراغ خوراکیهای خوشمزه که من چند روز پیش درست کردم ( خدا ان شالله به این خانمهای هنرمند خیر بده که باعث میشن مامان فاطمه دست بکار بشه و طرح و ایده جدید بنظرش برسه برا درست کردن خوراکی )

بالاخره باید نشستن پای نت و گپ زدن با رفقا در وایبر یه حسنی هم داشته باشه دیگه و گرنه شوهر جانمان میگه خانم ...........بقیه حرفای شوهر جانمان سانسور شد 

حالا بریم به قسمت خوشمزه این پست همگی بفرمایید

 

اینم یه سالاد اولویه خوشمزه با طرح باب اسفنجی 

حالا بریم سراغ بعدی

بفرمایید ژله بستنی رنگین کمونی 

و حالا اینم یه هاپوی خوشمل که با پشمک درست شده 

امیدوارم مغز بادوم و مغز پسته جونم و دوستان گلم خوششون اومده باشه 


نظرات 3 + ارسال نظر
ندا سه‌شنبه 30 دی‌ماه سال 1393 ساعت 02:02 ب.ظ http://www.vilajat.com

ژله بستنی ها رو دلم خواست :(((

قابل شما رو نداره

صدف جمعه 10 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 10:46 ق.ظ

وای چقد خوشگلن خصوصا اون هاپوووو ...

دلمان خواست بسی

چشات خوشگل میبینه خانمی

ای جان دخملمون دلش از اون هاپوا خواسته

سپیده مامان درسا دوشنبه 18 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 01:48 ق.ظ

به به خانوم هنرمند عالی بود

ممنون عزیزم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد