ندای سحر

ندای سحر بازتابیست از درون من

ندای سحر

ندای سحر بازتابیست از درون من

سلام کلبه جونم

دلم برایت تنگ شده بود خانه کوچکم یادت هست روزهای که تازه شروع کره بودم به نوشتن چقدر تند تند مطلب مینوشتم انگار آن روزها روز بلندتر از حالا بود و حالا وقت کم میآورم باورت می شود کلبه کوچک من ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

ولی با همی این حرفها اینجا را دوست دارم دوستانی را که به واسطه این کلبه با آنها آشنا شدم دوست دارم چه آنهایی که در کلبه خود را بستن و رفتن و چه آنهایی که هستن و گاهی مطلبی مینویسن همه را دوست دارم و خاطرشان برایم عزیز است

یادت هست کلبه جان اینجا بود که من از اولین جرقه ذهنم نوشتم مغز بادوم خوشگلم و بعد مغز پسته هم به آن اضافه شد ( کار خدا رو چه دیدی شاید خدا خواست و روزی در همین کلبه از ورود این دو عزیز به دنیای زمینی نوشتم ) 

یادت هست از آمدن پسرک گفتم که آمد با سلامتی دست در دست دخملی جانم به خانه بخت رفتن و بعد نوبت پسری که او نیز تشریف فرما شد و ان شالله به امید خدا تا چند صباحی دیگر دست دخملکم را می گیرد و به خانه بخت خود خواهد رفت 

کلبه جانم در این روزها من در حال پروژه ی خرید جهیزیه برای دخملک هستم عزیزی به خنده به من میگفت بعد این پروژه باید خود را آماده پروژه بعدی نمایی . گفتم کدام پروژه خندید گفت پروژه خرید سیسمونی چهره ام با خنده ی به وسعت دریا شکوفا شد گفتم هر وقت آمد خوش آمد مغز بادومی ما ( خیالتان راحت فعلا خبری از آمدنش نیست )

دوستان گلم هم شرمنده که نتونستم بیام بهتون سر بزنم ان شالله اونایی که پدر و مادر هستن دخمل و پسرشون عروس و دوماد بشن تا موقعییت الان منو درک کنن

اونایی هم که ازدواج نکردن خیلی زود یه بخت خیر نصیبشون بشه تا اون موقع من ببینم چقدر وقت میکنن بیان تو وبشون مطلب بنویسن 

نظرات 4 + ارسال نظر
مهدی پنج‌شنبه 25 دی‌ماه سال 1393 ساعت 04:00 ق.ظ http://catharsis.blogsky.com

عرض ادب و احترام .
همینکه سلامتید و دست به خیر خیال دوستان را راحت میکنید . فکر کنم وایبر و امثالهم نیز بیتاثیر نباشه .

ممنون از حضورتون دوست گرامی

امان از وایبر و امثالهم

علی پنج‌شنبه 25 دی‌ماه سال 1393 ساعت 05:39 ق.ظ http://www.seeyourinside.blogsky.com

کلبه تون برقرار :) اگر نظر شما رو در مورد سوالی که در وبلاگ گذاشتم بدونم ممنون میشم. البته میدونم که آسون نیست براتون. پیشاپیش ممنون از وقتت

ممنون از حضورتون

امیر بهلولی پنج‌شنبه 25 دی‌ماه سال 1393 ساعت 05:07 ب.ظ

سلام
فاطمه خانم انشالله تا باشه از این گرفتاری ها و دردسرها...
انشالله که هر دو دخترخانوماتون در پناه و زیر سایه همسراشون بهترین زندگی رو داشته باشن

سلام امیر آقا
ممنون ان شالله خیلی زود شما هم با سلامتی برید خونه بخت

پرنده مهاجر یکشنبه 28 دی‌ماه سال 1393 ساعت 05:17 ب.ظ http://yelaq.blogsky.com

سلام
خوبی؟
چ خبر؟

سلام گل پسر
ممنون
خبر سلامتی ان شالله

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد