ندای سحر

ندای سحر بازتابیست از درون من

ندای سحر

ندای سحر بازتابیست از درون من

ژله بستنی شاهکار خودم البته برا اولین بار

مواد لازم :

ژله قرمز ترجیحا ژله هندوانه

ژله سبز

ژله آلوورا

شکلات چیپسی برای تخم هندونه

طرز تهیه:

خب چون ژله ما سه لایه و سه رنگ میشه در نهایت. پس 3 تا کاسه در 3 سایز مختلف نیاز داریم که هر چی سایز کاسه ها به هم نزدیک باشه لایه ها ظریف تراز کار در میان و ژله مون قشنگ تر میشه. هر رنگی رو که درست کردید بهش یه مقدار شیر یا بستنی وانیلی اضافه کنید تا رنگ ژله مات بشه.

حالا تقریبا یک سانت از کف ظرف بزرگ رو با ژله سبز میپوشانیم میذاریم نیم بند بشه بعد کاسه سایز وسط رو که از یخ  پر کردیم، توش میذاریم و باز ژله سبز میریزیم تا جاییکه تا نزدیک لبه کاسه وسط بالا بیاد (برای راحتی کار با قیف کوچیک ژله رو ما بین دو تا کاسه خالی کنید).

میذاریم توی یخچال ببنده بعد میاریم بیرون یخ داخل کاسه روخالی کرده کمی آب گرم میریزیم و کاسه رو میکشیم بیرون.حالا باز حدود یکسانت ژله سفید میریزیم و میزاریم ببنده. میاریم بیرون کاسه سایز کوچیک رو میذاریم و دورش رو با ژله سفید پر میکنیم. باز یخچال و بسته شدن ژله و میاریم بیرون از یخچال و به روش قبل عمل میکنیم

اولی عکس ژله ی یکی از دوستانه 

دومی عکس ژله ایه که خودم درست کردم

نظرات 2 + ارسال نظر
پرنده مهاجر دوشنبه 15 دی‌ماه سال 1393 ساعت 07:08 ب.ظ http://yelaq.blogsky.com

سلام
تبریک میگم خیلی قشنگ شده

سلام بر گل پسر
ممنون چشات خوشگل میبینه

صدف جمعه 19 دی‌ماه سال 1393 ساعت 10:18 ق.ظ

سلام مادرزن خانم .خوبین !؟؟؟
عروسها و دامادها خوبن ؟؟؟
بابا کی پس میخاین برگردین به وبلاگ
دلمون تنگ شد براتون ....
دخملی رومگه هنوز نفرستادین سر خونه و زندگیشون ؟؟؟

سلام به روی ماهت عزیزم
سلام دارن خدمتتون
آمدممممممممم
ای جانم قربون اون دلت برم من
دخملی که خدا رو شکر رفت دخمکلم در نیمه راهه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد