ندای سحر

ندای سحر بازتابیست از درون من

ندای سحر

ندای سحر بازتابیست از درون من

وقایع این چند روز

سلام به مغز بادوم و پسته خودم

خوشگلای من مامانی این روزا شدید یعنی خیلی شدید سرش شلوغه

عروسی دوتا از برادرزاده ها که یکی هفته پیش بود و ان شالله یکی هم این 5 شنبه و بعد هم ( اینو بعدا میگم)

امشب هم حنابندون دعوت شدیم و آقایان هم استخر ( چه حالی میده استخر کاش برا خانما بود ولی خوب برا خانمها بزن و .........بقیه مسائل ) ان شالله خوش بگذره

هفته پیش عروسی برادرزادم علی جون بود با مهسا خانمی گل جمعه هم پاتختی که خیلی خوش گذشت

شنبه هم جهاز بینی این برادرزادم شکوفه جون بود و امشب هم توی هتل حنابندونشه 

پنج شنبه هم ان شالله عروسی شکوفه جون برادرزاده عزیزم با گل پسری به نام علی آقاست ان شالله که همه خوشبخت بشن

دوشنبه هم نامزدی ان شالله ( که توضیحاتش بعدا به اطلاعتون میرسه )

قرار نبود شکوفه جونم حنابندان داشته باشه یعنی طرف دختر قرار نبود داشته باشه ولی دیشب خبر دادن که فردا شب تشریف بیارید حنابندون من اولین حرفی که زدم این بود وای لباس چی بپوشم

صبح با فائزه جونم ( دخملکم ) رفتیم سریع عین برق و باد لباس گرفتیم من یه پیراهن مشکی کوتاه که روش کارشده و دخملکم هم یه پیراهن سورمه ای با توپ توپ سفید که ماشالله خیلی نازه هم خودش هم پیرهنش 

جالب ماجرا این بود که خانمه وقتی اومد کارت بکشه یه صفر اضافه زد وقتی فیش رو داد دستمون به فائزه جونم گفتم دخملکم ببین درسته مبلغش

یه دفعه برق از سه فازمون پرید وایییییییییییییییی حساب خالی شد یه دفعه با این کار خانمه فروشنده

وقتی بهش گفتیم گفت شرمنده نگاه کنم ببینم پول دارم به شما بدم

تو کیفشو نگاه کرد دید گفت امروز صبح کیفمو عوض کردم دیدم تو خونه کلی پول هست برای اینکه تو خونه پول نمونه با خودم آوررم مغازه نمیدونستم الان این پول اینجا بکار میاد 

پول رو به ما داد کلی هم خندیدم و این باعث شد به دوستانم که ماشالله کم هم نیستن یکی دیگه هم اضافه شد

توی عروسی علی جون برادرزادم فهمیدم که فهیمه دختر خالم که همسن دخملی من الهه جونه داره نامزد میکنه خیلی خوشحال شدم خواهرشم ان شالله توی مهر عروسیشه ( حمیده جون )

عروسی دختر داییم تینا جون هم فکر کنم آخرای مهره چون بیشتر فامیلا قزوین هستن و عروس خانم کرج و آقای داماد تهران هتل رو ظاهرا توی تهران نگرفتن نزدیک کرج گرفتن که رفتنش برا ما راحتر باشه ( خدا رو شکر )

دیگه اینکه نیلوفر دختر دوستم با احسان پسر یکی از دوستام ماه دیگه ان شالله عروسیشونه 

یکی از دوستام هم زنگ زد از من طریقه رفتن به خواستگاری و چطوری مراسمات رو باید انجام بدن و چیکار کنن رو پرسید چون ان شالله خدا بخواد برا اقا میثم گل پسرشون میخوان برن خواستگاری دخمل خانمی به اسم غزل ( ما هم نیست توی این کار استاد تشریف داریم کلی راهنمایش کردیم )

این بود وقایع این چند وقت و یه سری مسائل که بعدا طی نامه خفنی ان شالله به اطلاع شما دو دسته گل  می رسه 

مامانی بره به خونه و زندگیش برسه که کلی کار عقب افتاد داره

راستی یادم نبود با رفقا امروز قرار بریم خونه یکی از دوستان گلمون که چهل روز پیش پدر عزیزشون به رحمت خدا رفته و با هم یه لباس خوشگل گرفتیم تا از عزا درش بیاریم و برا دوشنبه هم دعوتش کنم هم برای احترام ازشون اجازه بگیرم

عشقای من اینا رو نوشتم تا شما بعد سالها از خبرای امروز مامانی با اطلاع باشید

دوستتون دارم یه دنیا بوس بوس بوس


نظرات 5 + ارسال نظر
وخدایی که در این نزدیکیست چهارشنبه 12 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 01:52 ق.ظ http://ahsanalhdys.blog.ir/

به به
ان شالله همیشه به شادی باشید
و عاقبت جوونای فامیل ختم بخیر
:))

سلام
:)

دلمون براتون تگیده بود
عزتتون زیاد
عاقبتتون ختم بخیر

سلام بروی ماهت عزیزم
ان شالله عاقبت همی جوونا ختم بخیر بشه

دل ما هم براتون تنگ شده بود
ان شالله میام اونورا

مهدی چهارشنبه 12 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 12:18 ب.ظ

خدا رو شکر که همه شادیه .

واقعا خدا رو شکر
ان شالله برا همه شادی باشه

علی رضا جمعه 14 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 12:42 ب.ظ http://beesee.blogsky.com

.

سلام

سلامی چو بوی خوش آشنایی

مهدی شنبه 15 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 07:28 ب.ظ http://catharsis.blogsky.com

عید مادر بزرگ مغز بادومیها مبارک .
انشاا... همچین روزی پابوس آقا باشید با خوانواده هشت نفره .

ممنون آقا مهدی
عید شما هم مبارک
چشم رو هم بزارید بچه های ناز شما هم بزرگ میشن و مغز بادومهای شما هم همراتون

صدف چهارشنبه 26 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 10:24 ق.ظ

به بهههههههههه

عجب پست با انرژی همش عروسی حنابندون نامزدی .. اوووووووول

ایشالا همیشه پستاتون پر از این خبرای قشنگ باشه

تبررررررررررریک تبررررررررررررریک تبرررررررررررریک

مرسی عزیز دلم
ان شالله خیلی زود عروسی خودت و خواهر جونت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد