ندای سحر

ندای سحر بازتابیست از درون من

ندای سحر

ندای سحر بازتابیست از درون من

روز دخملای گل مبارک

دخملک جان بابا میشود

جان که نه جان جانان بابا میشود


خنده هایش رونق خانه شده

عشوه و نازش عطر خانه می شود


قبل او خانه چون کویری بی آب بود

با وجود او کویر خشک هم گلستان میشود


نگاهش خستگی بابا را میبرد

برای مادر مونس و هم راز می شود


 گر نباشد غصه و غم مهمان می شود

با وجودش مام و بابا شاد و شادان می شود


خانه بی دختران که خانه نیست

با وجود او مهر خدا هم مهمان می شود

(فاطمه )


روز تولد خواهر امام مهربانیها حضرت معصومه (س ) و روز دخملای خوشگل بر تمام دختران ایران زمین و همچنین بر گل دخملای خودم (الهه و فائزه جون) هزار هزارتا مبارک باد


نظرات 4 + ارسال نظر
مهدی چهارشنبه 5 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 11:42 ب.ظ

من هم تبریک میگم مخصوصا به دخترخانمهای گل شما .

ممنون آقا مهدی

صدف پنج‌شنبه 6 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 09:12 ب.ظ

ممنووووووون
همیشه تو تبریک گفتن اینجور مناسبتا نفر اولین . ممنونم

روز گل دخملای شما هم مبارررررررک

قابل شما رو نداشت گل دخمل من
ان شالله سال بعد روز زن رو تبریک میگم اساسی

c3ed شنبه 8 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 01:02 ب.ظ http://eheyat.blog.ir

اصن وب خوبی نداری


چون عالیه

خوب یا بد نمیدونم
ولی خوب هر چه که هست توان ما همینه

سحر یکشنبه 9 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 09:52 ب.ظ

****سلام. *****
یه مهمونی کوچیک
به مناسبت روزی که برای اولین بار چشمم دنیا رو دید
شما هم دعوتین
با نگاه قشنگتون خوشحالم کنید
forshahrivariha.mihanblog.com

سلام عزیزم
تولدتون مبارک

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد