ندای سحر

ندای سحر بازتابیست از درون من

ندای سحر

ندای سحر بازتابیست از درون من

چه زود رفتی فرشته کوچولو

سلام به مغز بادوم و مغز پسته مامانی

چطورید خوشملای من

توی بهشت خدا بهتون خوش میگذره

امروز دل مامانی یکم غصه داره یکم که نه شاید گفت خیلی غصه داره

الان اومدم نت برای یه کاری گفتم یه سر به وب دوستانم بزنم وقتی رفتم وب صدف جونم با یه پست غیر منتظره مواج شدم

خبری بود که حکایت از جدایی میکرد جدای سه فرشته خدا از مردمان زمینی

وقتی مطلبو خودنم دلم آتیش گرفت 

حادثه مربوط میشد به سقوط هواپیما که چند روز پیش اتفاق افتاد در میانشون کودک شیرین زبونی بود که بهمراه پدر و مادرشون میخواستن برن به شهر طبس دیدن اقوام

و حالا مهمون خدا هستن و اقوام برای دیدنشون میرن سرمزار این عزیزان

واقعا چقدر دردناکه که بی توجهی عده ای جان عزیزانی رو میگیره و خانواده های رو داغدار میکنه نمیدونم ما کی قراره کاری رو که بهمون میسپارن درست انجام بدیم و اینقدر سهل انگار نباشیم

وقتی با آدرسی که صدف جونم گذاشته بود 

http://avina2011.niniweblog.com/ به وب این خانم کوچولو سر زدم واقعا باورم نشد دخمل کوچولوی شیرین ربونی به اسم آوینا جون دیگه روی این کره خاکی نیست

توی این لحظه فقط میتونم بگم خدایا به خانواده این عزیزان صبر و به روح رفتگان آرامش و به ما که هنوز هستیم و نفس میکشیم حس مسولیت پذیری عنایت بفرما که جون دیگران برامون باارزش باشه


این آوینا خانمه که الان در کنار پدر و مادر عزیزش مهمون خدا هست

مغز بادوم و پسته من شما هم برای آرامش روحشون و صبر دل بازماندگانشون دعا کنید

قربون هردوتاتون بشه مامانی


نظرات 7 + ارسال نظر
s...r جمعه 24 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 03:22 ب.ظ http://blog-iran-domains.vqtel.net

کاراتون خیلی خوبه امیدوارم همیشه اینجوری باشه
من زیاد بهتون سر میزنم بیشتر مطلب بزارید

5618

مهدی شنبه 25 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 09:15 ق.ظ http://catharsis.blogsky.com

این حس خوبی که میگید خیلی وقته از بین مسئولین عزیزمون رخت بسته . حس مسئولیت فقط برای من و شماست که کارهای معمولی رو خوب انجام بدیم تا مسئولین بزرگوار .

فرقی نداره تو چه پست و مقامی باشی
کوچیک و بزرگ مهم نیست
درست رفتار کردن و با مسئولیت بودن مهمه که متاسفانه

صدف شنبه 25 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 10:17 ق.ظ

ممنونم فاطمه خانم که همچین ژستی گذاشتین و براشون آرزوی آرامش کردین .
واقعا دردناک بود شنیدن این خبر .
با خوندن عنوان ژستتون دلم ریخت .
خدا به بازماندگانشون صبر بده

سخترین پستی که توی وبم نوشتم
اون هم با چشمانی بارانی
ان شالله خدا به همی بازماندگانشون صبر عنایت کنه

علی عباس شنبه 25 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 01:09 ب.ظ http://abadgarkh.blogfa.com

هوالباقی
یارب این نوگل خندان که سپردی به منش
می سپارم به تو از چشم حسود چمنش
خدایا این کوچولو به چه گناهی کشته شده است؟
به بازماندگان عزیزش تسلیت باد

علی شنبه 25 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 01:35 ب.ظ http://rendanemoghan.blogsky.com/


سلام

سلام بروی ماهت گل پسر
کجا بودی این مدت؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

وخدایی که در این نزدیکیست سه‌شنبه 28 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 02:20 ق.ظ http://ahsanalhdys.blog.ir/

چقدر بد!!
خدا رحمتشون کنه
پرنده های باغ بهشتن!!



**************
سلام بانو
خوبید؟
خونواده خوبن؟
مغز بادومی چطوره؟
دلم براتون تنگ شده بود

:)

واقعا بد

سلام عزیم
خخنون شما خوبید
الحمدلله
مغز بادومیها
من هم دلم برای شما تنگ شده بود گلم

یک سبد سیب یکشنبه 2 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 09:55 ب.ظ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد