ندای سحر

ندای سحر بازتابیست از درون من

ندای سحر

ندای سحر بازتابیست از درون من

مغز بادوم و مغز پسته و تولد وب مامان فاطمه

سلام بر مغز بادوم و مغز پسته مامانی

چطورید خوشملای من ؟؟

اونجا که هستید با هم دیگه خوب و خوش هستید ؟

نکنه یه وقت ........... نه بابا فکر نکنم ........ ولی خوب بچن دیگه شاید یه وقت با هم کل کلی هم داشته باشن

خب اگه اینجوری بود  سعی کنید زود زود با هم آشتی کنید

الهی من قربون هر دوتاتون بشم ( ندید دیگه )


خوب القصه امروز مامانی اومده تا برای گلای خودش یه خبری رو بگه

خبر      خبر      خبر

امروز روز تولده

تولد وب مامانی

امروز وب مامان فاطمه شما بسلامتی دو ساله شد

دو سال پیش مامانی با همفکری مامانهای آینده شما تصمیم گرفت که وبی داشته باشه 

بالاخره این پروژه عملی شد و مامان فاطمه صاحب کلبه کوچکی به نام ندای سحر شد با سلامتی

حالا امروز تولد ندای سحره و مامانی اومده براش تولد بگیره

ولی هرگز مامانی فکر نمیکرد ندای سحر تبدیل بشه به محلی برا نامه نوشتن مامانی برا مغز بادوم و مغز پسته

خب دنیاست دیگه همیشه در حال تغییره

ولی من خوشحالم که اینجوری شد حالا بریم سراغ تولد 

با اجازه


خب تولد بدون کیک که نمیشه

بریم سراغ کیک

خب تولد بدون خوراکی که امکان نداره داره ؟؟؟

هرگز امکانش نیست

خب نوبتی هم باشه نوبت کادوه

بعد خوراکی این بهترین بخش تولده

مغز بادوم و پسته ی من اینو همیشه یادتون باشه


خب رسیدیم به بخش پایانی تولد با سلامتی

گلای من خدا کنه از تولد خوشتون اومده باشه

ان شالله یه روزی مامانی برای شما  دوتا دسته گل تولد بگیره ( وقتی که زمینی شدید ان شالله )

قربونتون برم من هزار تا


نظرات 5 + ارسال نظر
یک مادر سه‌شنبه 14 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 08:56 ق.ظ

سلام عزیزم
به کمک احتیاج دارم لطفا یه سر بهم بزن

سلام جونم
بروی چشم

امیر بهلولی سه‌شنبه 14 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 02:26 ب.ظ http:// amir-dastan.blogfa.com

سلام
به به تولد
مبارکه!
انشالله هزار ساله شه

سلام
ممنون گل پسر
ان شالله

صدف سه‌شنبه 14 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 06:42 ب.ظ

واااااااااااااای فاطمه خانم حسابی افتادین تو زحمت راضی به این همه تدارکات نبودیم ...
عجب کیک و شیرینی هایی
ایشالا تولد صد سالگی وبلاگتون رو درکنار مغز فندوقی و مغز گردویی و کشمش کوچولو ( قابل ذکر است این سه تا نتیجه هاتون و دخمل و پسرای مغز بادومی و مغز پسته ای هستن ) جشن بگیرین
به افتخار ندای سحر یه دست و یه هورااااااااااااااااااااااااااا

چه کنیم دست و دل بازی هم دردسر سازه دیگه

مرسی فکر کنم اون موقع با یه دوجین آجیل فرد اعلا جشن بگیریم تولد وبمون رو (انشالله )
به افتخار همی دوستان گلم و وبهای خوشگلشون
هورااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

مهدی چهارشنبه 15 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 09:09 ق.ظ http://catharsis.blogsky.com

تولد وبتون رو تبریک میگم .
برای دعای تولد نوه های گل من هم دست رو به آسمون میبرم و از ته دل آمین میگم .

ممنون از تبریکتون

معین یکشنبه 19 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 09:23 ق.ظ http://modjtanha.blogsky.com

سلام بر یگانه مادر مهربانم
ممنون که هرازگاهی بهم سرمیزنی.دوست دارت فرزندت معین

سلام آقا معین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد