ندای سحر

ندای سحر بازتابیست از درون من

ندای سحر

ندای سحر بازتابیست از درون من

امشب من باز هم به سراغت آمدم

امشب من باز هم به سراغت آمدم ، نه دروغ چرا ؟ امشب باز تو به سراغم آمدی . درست مثل همیشه 

گرمی دستهایت را هنوز حسم میکنم

طنین صدای مهربانت هنوز در گوشم زمزمه میکند

و من هنوز مستم

مست مهربانیت

مست آغوش گرمت

مست آوای خوش مولای یا مولای علی ( ع) در مسجد کوفه

امشب تو با مناجات علی (ع ) به سراغم آمدی

و من مست شدم و بیهوش

و دیگر چیزی به یادم نیست ........

(فاطمه )

نظرات 3 + ارسال نظر
love جمعه 3 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 04:36 ق.ظ http://kdblog.iilg.biz

باد با چراغ خاموش کاری ندارد

اگر در سختی هستی , بدان که روشنی . . .
------------------
من در برخی از امتحاناتم مردود شدم اما دوستم تمام درسهایش را با موفقیت گذراند.

اکنون او یک مهندس در شرکت مایکروسافت است

و من فقط مالک مایکروسافت هستم ... بیل گیتس


23125

صدف دوشنبه 6 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 06:12 ب.ظ

سلامممممممممممممممم
عیدتون مباررررررررررررک

سلامممممممممممممممممممم عزیزم
عید شما هم مبارک

علی عباس شنبه 11 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 12:29 ب.ظ http://abadgar.blogfa.com

هوالرحیم
امروز زنده ام بولای تو یا علی
فردا بروح پاک امامان گواه باش
آنرا که دوستی علی نیست کافر است
گو زاهد زمانه و گو شیخ راه باش

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد