ندای سحر

ندای سحر بازتابیست از درون من

ندای سحر

ندای سحر بازتابیست از درون من

یار و آسمان


یار و آسمان 
امشب آسمان هم با ما غریبی میکند
چشم ما را میبیند و روی گردانی میکند

چون غریبه با ما رفتار می کند
دل شوریده ما را دیده و بازهم سردی میکند

کاش شور و حالی داشتی ای آسمان 
غرق نور میشدی کمی گرمتر با ما ای آسمان

دستمان را میگرفتی میبردی سوی کهکشان
من و تو قدمی در راه شیری میزدیم ای آسمان

گاهی در آغوش تو جایم میشد و من
در پناه تو آرام میشدم ای آسمان

چشمم در چشمان تو جستجوی یار می کرد
شاید هم در آن نگاه یار را میدیدم ای آسمان

یاری که گم کرده بودم سالها
در وجود تو پیدایش می کردم ای آسمان
(فاطمه )

نظرات 4 + ارسال نظر
مهدی جمعه 20 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 04:21 ق.ظ http://catharsis.blogsky.com/

آسمون که غریب نوازه .
طاعات و عبادات قبول حق . التماس دعا .

محتاجیم به دعا

محمدرضا جمعه 20 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 05:04 ب.ظ http://mamreza.blogsky.com

سلام
طاعات و عبادات قبول
التماس دعا

سلام دوست گرامی
روزه و نماز شما هم مورد قبول حق
محتاجیم به دعا

علی دوشنبه 23 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 01:18 ب.ظ http://rendanemoghan.blogsky.com/

سسسسسسسلاااااااام
خوبی شما؟
من اومدم باز
وبتونم میام میخونم مطالبتونو

سسسسسسسسسسسسسسلاااااااااااام به گل پسر خودم
پسر جون کجایی ؟

رفتی و گرفتار چشمان شهلایی شدی و ..............
ممنون که هنوز به یادمون هستید

sadaf چهارشنبه 25 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 12:02 ب.ظ

سلاااااام مادرعروس
عروس خوبه ؟؟

عباداتتون قبول
این شبا منم خیلی دعا کنید

سلام بر عروس خانم آینده
خدا رو شکر سلام داره خدمتتون

روزه و نماز شما هم مورد قبول حق
بروی چشم و محتاجیم به دعا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد