ندای سحر

ندای سحر بازتابیست از درون من

ندای سحر

ندای سحر بازتابیست از درون من

کوچه های کودکی

( کوچه های کودکی ) 


رقم میخورد تمام زندگیم

در کوچه های کودکی


هنوز هم با من است 

یاد و خاطرات کوچه های کودکی


و چه زیبا دوباره جان گرفت 

تمام حس و حال کوچه های کودکی


با آمدنتان 

ای یادگاران کوچه های کودکی


مرا چه زیبا بردید

به محفل بی ریای کودکی


یادش بخیر دوستان و یارانم

همه بودن در کوچه های کودکی


پدرانمان چه لبخندی به لب داشتن

در محفل انس کوچه های کودکی


با شما دوباره زنده شد در وجودم

تمام خاطرات کوچه های کودکی

(فاطمه )


نظرات 2 + ارسال نظر
مهدی شنبه 14 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 09:05 ق.ظ

سلام .
آرزوی قبولی طاعات و التماس دعای زیاد .
خانم فاطمه ببخشید که دخالت میکنم ولی نبودتون باعث نگرانی شده . مشکلی پیش اومده که تشریف ندارید ؟

سلام
ممنون
روزه و نماز شما هم قبول حق انشالله
خدمت رسیدیم و توضیح کوتاهی هم داده شد

مهدی شنبه 14 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 10:44 ق.ظ

شاید باورتون نشه . ولی وقتی پیغامتون رو خوندم اشک تو چشام حلقه زد . تبریک میگم .
به سلامتی و دل خوش .
ایشاا... که به حق این شبهای عزیز همه ی جوونها خوشبخت بشن .
از طرف من به عروس خانم تبریک بگید .
ایشاا... همیشه پاتون به امر خیر و شادی باشه .
کاری هم داشتید من در خدمتم .

ممنون از محبتتون
انشالله همی حوونها عاقبت بخیر بشن
چشم تبریک شما رو هم به عروس خانم جدید ابلاغ مینماییم
شما همیشه به این بنده کمترین لطف داشتید
یک دنیا ممون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد