ندای سحر

ندای سحر بازتابیست از درون من

ندای سحر

ندای سحر بازتابیست از درون من

چیدمان جهیزیه

در این پست میریم که داشته باشیم ادامه چیدمان جهیزیه رو

و صد البته سلیقه و ابتکار فاطمه خانمی گل و گلاب رو ( یه وقت نگید از خودم تعریف میکنم )

یه مرغ خوشگل برا فریزر دخملی درست کرده بودم که عکسش میزارم

و همچنین تزیین سبد سیب زمینی و پیاز و سیر رو

امیدوارم این عکسها و تزیینها برا ی اونایی که دارن در این روزهای عزیز آماده میشن برن سر خونه و زندگی جدیدشون مفید و قابل استفاده باشه 

هر چند که میدونم همه از من باسلیقه تر هستن

الهی که همه دخملا و پسرا خوشبخت و عاقبت بخیر بشن



نظرات 4 + ارسال نظر
مهدی دوشنبه 12 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 08:13 ق.ظ http://catharsis.blogsky.com

در مورد دعای خوبتون من هم آمین میگم و در مورد باقی قضایا حرفی ندارم که مربوط به خانمها میشه .
عیدتون هم مبارک .

من هم میگم آمین
مربوط به خانمها میشه ولی از نظر مالی آقایان باید تقبل کنند
عید شما هم مبارک

یا مهدی دوشنبه 12 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 12:57 ب.ظ http://yavare313.blog.ir

«السلام علیک یا اباالفضل العباس»

یکی میگفت اعتراف میکنم دوره دبستان امتحان جغرافی داشتیم یک سوالش این بود:
تنها قمر کره زمین؟
من هم با اطمینان کامل نوشتم:
قمر بنی هاشم(ع(
معلم اهل دل ما نیز معرفت را تمام کرده و کنار آن سوال علاوه بر علامت صحیح، نوشته بود:
رحمت به لقمه ی حلال پدرت

ولادت باب الحوائج قمر بنی هاشم(ع) رو به همه دوستان وبلاگی و ... تبریک میگم.

تو این روزا برای دل گرفته ی ما هم دعا کنید دوستان

صدف سه‌شنبه 13 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 02:58 ب.ظ

تبریکات فراوون به شما و دخملی ...
عجب سلیقه ای ... باریکلا به این مادرعروس ...
ایشالا روزی برای همه جوونا ... اصلا فک نکنین منظورم خودمم بودما ) آیکون سوت بلبلی (
خوشبخت شن ایشالا......

ممنون عزیزکم
سلیقه نزد ایرانیان است و بس
انشالله
نه بابا ما اصلا همچین فکری نمیکنیم
آیکون سوت کلاغی

دکتر الی دوشنبه 9 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 05:56 ب.ظ

مادر عروس خسته نباشی :-*
بزن دست قشنگه رو به افتخار مامان فاطمه جونم :-*

الهی من قربون تو دخمل
عروس خانم قدم رنجه فرمودن و قدم بروی چشمان مادر گذاشتن و وب مامان فاطمه جون رو منور نمودن
دست دست دست
به افتخار مادر عروس و ایضا خود عروس

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد