ندای سحر

ندای سحر بازتابیست از درون من

ندای سحر

ندای سحر بازتابیست از درون من

از شب امامت یوسف الزهرا تا شب مبعث آخرین فرستاده حق

خدایا هزاران بار تو را سپاس

این پروژه هم خدا رو شکر با خوشی به اتمام رسید هر چند که آنها هنوز در اول راه هستن

خدایا مادرانه از تو میخواهم که هوایشان را داشته باشی و در این مسیر پرپیچ و خم تنهایشان نگذاری 

تندبادهای مسیر زندگیشان را برایشان چون نسیم گردان و سنگلاخها را برایشان جاده ای هموار

و نسلی سالم ، صالح ، خوش روزی و عاقبت بخیر ارزانیشان بدار

آمین یا رب العالمین


دعای خیر بدرقه راهتان باد ای نوردیدهگانم

نظرات 7 + ارسال نظر
یک سبد سیب چهارشنبه 7 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 03:54 ب.ظ

وخدایی که در این نزدیکیست پنج‌شنبه 8 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 04:59 ب.ظ http://ahsanalhdys.blog.ir/

سلام
حالتون خوبه
اتفاقا دیشب یاد نوشته های مغز بادومیتون بودم
شرمنده این مدت کمتر سر زدم و گاها سر نزدم و تبریکات رو یادم رفت

امیدوارم همیشه مشغول همین مراسمای شاد باشید
ان شالله عاقبت بخیر باشن
:)

سلام گلم
ممنون شما خوبید ؟
جدی ؟ چه جالب
دشمنتون شرمنده باشه
مرسی شما هم همیشه شاد باشی گلم
همه عاقبت بخیر بشن مخصوصا شما نازنینم

مهدی پنج‌شنبه 8 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 07:49 ب.ظ http://catharsis.blogsky.com/

ببخشید خدمت نرسیدیم . متاسفانه کارت دعوت دستمون نرسیو ما آدرس نداشتیم .
به سلامتی ایشاا... به حق مولا زندگی خوبی رو شروع کنند و شاد و خرم باشند

شرمنده که نتونستم دعوتتون کنم
ممنون انشالله دینا جون و آقا صدرای ما هم عاقبت بخیبر بشن

احسان جمعه 9 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 08:49 ب.ظ http://shorteh.blogfa.com

سلام
به سلامتی و میمنت
ایشالا که خوشبخت بشن، عاقبت بخیر بشن و فرزندانی سالم و صالح داشته باشند و سایه شما هم بالای سرشون باشه

از طرف ما هم بهشون تبریک بگید لطفا (آیکون یه دسته گل خیلی بزرگ و قشنگ)

سلام
ممنون
انشالله همی جوانها و بچه ها خوشبخت بشن
ممنون از دعای خوبتون
بروی چشم
انشالله نگار جونی ما هم عاقبت بخیر بشه

*فاطمه* شنبه 10 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 12:58 ق.ظ http://www.saatesheni91.mihanblog.com

سلام فاطمه خانم خوبم ....

ایشاا... به سلامتی و میمنت و مبارکی :)

خب پس خداروشکر سرتون خلوت تر شده و بیشتر میاین نت ... بله دیگه !

سلام به روی ماهت
ممنون گلم
هر چند سر خلوت دیگه پیدا نمیشه ولی سعی میکنم بیشتر به اینجا سر بزنم

امیر بهلولی شنبه 10 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 05:58 ب.ظ http://amir-dastan.blogfa.com

سلام
انشالله خداوند بحق یوسف زهرا این دو پروانه عاشق رو کنار هم خوش بحت کنه و تو این شب تولد امام حسین از خدا میخوام حاصل پیوند این دو پروانه عاشق مغزبادمی فاطمه خانم ما بشه و بیاد و نامه های از ته مادربزرگش رو از زمانی که حتی بابا و مامانش با هم آشنا نشده بودن بخونه.
فاطمه خانم واقعا خیلی خوشحالم.خداروشکر

سلام امیر آقا
ممنون از دعای قشنگتون انشالله خیلی زود ما بیام به شما تبریک بگیم
واقعا چه جالب میشه مغز بادومی من یه روز بیاد و نامه های من رو بخونه بدجوری بهش حسودیم شد
ممنون

sahar شنبه 10 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 07:47 ب.ظ http://forshahrivariha.mihanblog.com

در آرزوی یک نگاه ...!!
تو رهسپار می شوی
به سوی عشق
و من ، کنار پنجره ، در آرزوی یک نگاه
آه می کشم
تو از دیار من چه شادمانه کوچ می کنی
و چشم های بی قرار من
به غربت همیشگی
هنوز خیره مانده اند ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد