ندای سحر

ندای سحر بازتابیست از درون من

ندای سحر

ندای سحر بازتابیست از درون من

مامانی مغز بادومی در روز پنجاه بدر

سلام بر مغز بادومی گل و گلاب من

عزیزکم من سرم شلوغه تو هم نباید یه سراغی از مامانی بگیری بگی کجاست این مامان فاطمه

شوخی کردم گلم انشالله هر وقت زمینی شدی مطمئنم که دائما سراغمو میگیری

قربون اون چشای خوشگلت برم ( طوری حرف میزنم که انگارمغز بادومی کنارمه  )امروز تو شهر قزوین روز پنجاه بدر بود شاید ندونی 50 بدر یعنی چی

جونم برات بگه در روز 19 اردیبهشت اکثر مردم قزوین آش رشته با دیماج درست میکنند و میرن مصلا

اگه بارون زیاد باریده باشه نماز شکر میخونند و اگه بارون کم باریده باشه نماز بارون میخونند و از خدا میخوان که لطفشو شامل زمینیها کرده و بارون بباره

امروز منو خانواده محترم تشریف بردیم پنجاه بدر ( جای همه دوستان خالی )

البته لازم به ذکره که چون مصلا به خونمون دور بود به همون پارک کنارخونه اکتفا کردیم

ولی خوب ازخوراکیهای معمول این روز نمیشه گذشت

انشالله یه روزی با مغز بادومی و بقیه افراد خانواده و دوستان گلم بریم پنجاه بدر

راستی تا یادم نرفته از این تریبون به همه دوستان گلم که تو این مدت من نبودم سراغمو گرفتن و با حرفهاشون به من دلگرمی دادن خیلی خیلی تشکر می کنم 

از طرف عروس و دومادی که هنوز نرفتن سر خونه و زندگیشون هم از لطف همگی تشکر می کنم

انشالله اونای که مجرد هستن خیلی زود بخیر برن سر خونه و زندگیشون

و برای پدر و مادرای مهربون هم دعا میکنم انشالله گل دخملا و گل پسراتون با سلامتی و دل خوش راهی خونه بخت بشن

عزیزانم محتاج دعای شما دوستان هستم

منو بابت این همه تاخیر ببخشید دعا کنید همه چیز بخوبی برگزار بشه

چند تا عکس هم از روز 50 بدر

نمایی از پارک نزدیک خونمون در غروب جمعه 19 اردیبهشت ( پنجاه بدر )


سفره ایست بی ریا دوستان بفرمایید  ( دیماج ، آش رشته و باقالی پخته )


 ترشی که معمولا با دیماج میل میشه ( جای همی دوستان خالی )


نظرات 6 + ارسال نظر
مهدی شنبه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 08:19 ق.ظ http://catharsis.blogsky.com

سلام به مادربزرگ باصفای مغز بادومی .
کاش زودتر این پست رو گذاشته بودید تا ما هم از این رسم قشنگ اطلاع داشتیم .
اگر دوستان در نبودتون سراغی از شما میگیرند نشون از لطف همیشگی شما داره . سوالی دارم در مورد این رسم :
اگر 19 اردیبهشت وسط هفته باشه مردم باز هم به گشت و گذار میرن یا به جمعه موکول میکنند ؟

سلام بر برادر گرامی
شرمنده این روزا یه کوچولو وقت کم میارم
دوستان به بنده لطف دارند و من از همه اونها ممنونم مخصوصا شما برادر گرامی
برای مردم قزوین فرق نمیکنه که 19 اردیبهشت شنبه باشه یا جمعه در هر صورت بعد از ظهر روز 19 اردیبهشت حتما میرن به مصلا و کسانی هم مثلا ما میرن پارک و یا باغات اطراف قزوین

حسین شنبه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 01:08 ب.ظ http://mhpedu.blogsky.com

هنر برای هنر در بازار مکاره شعر. مطلب تازه این وبلاگ من است. به روزم تشریف بیاورید خوشحال می شوم.

انشالله مزاحم میشیم

یک سبد سیب شنبه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 10:37 ب.ظ

ای بابا دهنم آب افتاد

مامان بنیتا یکشنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 10:50 ق.ظ

سلام دوست خوبم
وای تورو خدا منو ببخش خیلی وقته نیومدم اینجا دخترم تمام وقتمو گرفته ، وای خدا مگه دخمل شما چند سالشه ؟ ماشالا داره عروس میشه؟ من همش فکر میکرد دخترتون کوچیکه انشالا خوشبخت بشه ، و ی سوال شرمنده شایدم من اشتباه فهمیدم امج قصد فضو لی ندارما شما نی نى تو راهی هم دارید ؟
ما که 50 بدر نشد بریم با این دخمل غر غروی من جایی نمیشه رفت :-D برای ما دعا کنید محتاجم به دعا

سلام به روی ماهت عزیزم
دخملی من متولد سال 65
نه عزیزم ما نی نی تو راهی نداریم من از چند وقت پیش تصمیم گرفتم برا مغز بادومی خودم که الان توی بهشت خداست نامه بنویسم تا وقتی انشالله یه روزی به روی این کره خاکی تشریف آورد و خوندن و نوشتن یاد گرفت بیاد به وب مامانی عزیزش و از وقایع زمانیکه مادرش دخمل بود اطلاعاتی کسب کنه
فکر کردم شما حتما 50 بدر رفتید چون امسال واقعا هوا خوب بود
انشالله همیشه خوش باشید ( محتاجیم به دعا )

مامان بنیتا یکشنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 11:01 ق.ظ

وای انگار اشتباه فهمیدم ببخشید تو رو خدا مثل اینکه نوه تو راه دارید نه؟ گیج شدم بازم به خاطر اشتباهم منو ببخشید

قربونت برم تو نظر قبلی توضیح دادم

sadaf جمعه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 07:20 ب.ظ

سلامممممم
اتفاقا من یه دوست قزوینی دارم داشت از پنجاه بدر تعریف میکرد منم سریع پریدم وسط حرفشو گفتم خودم درجریان هستم . آخه سال پیش هم یادمه به همچین پستی گذاشته بودین و مارو از خماری درآورده بودین :-D
داشتن دوستانی از تمام مناطق کشور این مزایارو هم داره دیگه ;-)
به عروس و دوماد خیلی سلام برسونین .

سلام بروی ماهت
براستی که پنجاه بدر هم برا خودش عالمی داره
انشالله قسمت بشه در همچین روزی تشریف بیارید قزوین و از نزدیک شاهد ماجرا باشید
چشم حتما گلم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد