ندای سحر

ندای سحر بازتابیست از درون من

ندای سحر

ندای سحر بازتابیست از درون من

آسمون مهربونی

آسمون مهربونی یادش بخیر

روزهای شادمانی یادش بخیر

روزهای رنگین کودکی
مادر و من ،دنیای کودکی

اما حالا من خود مادرم
ولی باز هم محتاج دستهای پر زمهر مادرم

هنوز دوست دارم در لحظه های سخت و پر نشیب
من باشم و آغوش گرم مادرم

حرفهای پر ز مهرش زمزمه در گوشم شود
چون آبی بر آتش سوزان آرامم کند

گوید ای آرام جانم سخت نگیر
زندگی هر لحظه اش هست پر نشیب

بدان در تمام این لحظه ها
یاد خدا در قلب و لبخند بر لبان

خواهد گذشت کم و بیش و همزمان
خوب و بد از زندگی مردمان


( فاطمه )

نظرات 5 + ارسال نظر
مهدی پنج‌شنبه 22 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 12:49 ب.ظ http://catharsis.blogsky.com/

مادر!!!!!!!!!!!!!!!!
ممنون از این شعر قشنگ .

مرسی از لطفتون

صدف دوشنبه 26 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 11:20 ب.ظ

مادرعروس اصلا این همه غیبتت در وبلاگ جایز نیستا ....
خب نمیگی دلمون براتون تنگ میشه ... ما چه گناهی کردیم شما داماد دار شدی ؟!
:-D
سال نوتون پیشاپیش مبارک ایشالا امسال عروسی دو تا دخملاتون همزمان بشه . :-)
به دخملای گلتون هم سال نو رو از طرف من تبریک بگین .

من میخواستم بیام نت ولی این نت بود که خودشو رو از دسترس من دور می کرد
الهی من فدات بشم دل من هم برای شما و همه ی دوستان گلم تنگ شده بود
ممنون سال نو شما هم مبارک باشه .
دوتا دخملام با هم امسال عروس بشن
انشالله همین امسال شما و خواهر جونتون عروس بشید
چشم شما هم به مامان و خواهرجونتون از طرف من و دخملا عید رو تبریک بگید به مامانتون هم بگید به فکر جهیزیه دخملای خوشملش باشه که قراره همزمان عروسیشون بشه

امیر بهلولی سه‌شنبه 27 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 05:19 ب.ظ http://amir-dastan.blogfa.com

سلام
کجایی فاطمه خانم!
از وقتی مادرخانم شدی کم پیدا شدید
انشالله که هرکجا هستید تنتون سالم و دلتون خوش باشه
پیشاپیش سال نو رو خدمتون تبریک میگم
بهترین ها رو واستون آرزو میکنم

سلام امیر آقا گل پسر
شرمنده نشد که بیام نت
انشالله خیلی زود شما هم دوماد بشید تا ببینم وقت میکنید تشریف بیارید
من هم برای شما و خانواده عزیزتون بهترین رو آروز دارم
سال نو شما هم مبارک

alireza چهارشنبه 28 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 04:16 ب.ظ http://montazar15.blogsky.com

سلام
فاطمه خانم دستمریزاد زیبا بود تشکر !
سال جدیدت پیشاپیش مبارک .
ایشاالله سال جدید سال خوبی باشه برات و اتفاق های عاااااالی بیافته برات تو سال جدید .
امیدوارم همیشه سالم و سرحال باشی
از طرف ؛
دانشجویان مدیریت ارومیه
گالری عکس مهربان ترین پدر دنیا
"علیـــــــــرضا"
در امان خدای مهربون باشی .

سلام
ممنون آقا علیرضا
سال نو شما هم مبارک باشه
انشالله سال جدید برای شما و خانواده عزیزتون سالی پر از آرامش و سلامتی باشه
ممنون از حضورتون

سعید دوشنبه 4 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 04:05 ب.ظ http://shabbaranii.blogfa.com

سلام
وقت بخیر
حال شما خوبه
سلام نو مبارک
امیدوارم سال خوبی داشته باشید
سالی توام با موفقیت و سلامتی
به وبلاگ من هم سر بزنید خوشحال می شوم
موفق باشید
خدانگهدار[گل]

سلام دوست گرامی
ممنون از حضورتون
سال نو شما هم مبارک باشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد