ندای سحر

ندای سحر بازتابیست از درون من

ندای سحر

ندای سحر بازتابیست از درون من

مغز بادومی من و روز مهندس

سلام مغز بادومی من 

عزیزکم اگه الان تو مهندس بودی مامانی بهت میگفت سلام بر مغز بادومی مهندس خودم

نگران نباش قربون اون چشای خوشملت بره مامانی من از همین الان ندید بهت میگم مغز بادومی مهندس خودم

عزیزکم امروز البته الان که دارم این مطلب رو مینوسم یه کوچولو از روز مهندس گذشته ولی خوب ما همون روز مهندس یعنی 5 اسفند رو میگیم 

در روی زمین البته تو کشور ما روز 5 اسفند تولد دانشمند فرزانه ایرانی خواجه نصیرالدین طوسی رو روز مهندس اسم گذاری کردن و در این روز به همی مهندسین ( خانمها و آقایون مهندسا) تبریک میگن

امشب هم به همین مناسبت من یعنی مامانی برای دخملای خوشمل منزل و عوض جدید خانواده جناب پسرک عزیز که ایشون هم مهندس تشریف دارن یه جشن کوچولو و خودمونی ترتیب دادم و یه کیک کوچولو خوشمل هم درست فرمودم و البته کادوی هم برای این سه مهندس عزیز خریداری شد و در فرصت مناسب تقدیمشان گردید ( عزیزکم اینا رو مامانی اینجا به عنوان سند نگه میداره تا بعدا برای شما با ذکر تاریخ و ساعت بیان بشه)

عکس کیک رو هم میزارم که بعدها ببینی مامانی شما یعنی فاطمه خام گل و گلاب چه خانم باسلیقه و باکلاسیه

در اینجا روز مهندس رو به همی دوستان عزیز و گل مهندسم خیلی خیلی تبریک میگم انشالله همیشه شاد باشید و خوشحال

نظرات 3 + ارسال نظر
پرنده مهاجر سه‌شنبه 6 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 01:09 ب.ظ http://yelaq.blogsky.com

سلام
همچنین مبارک

سلام گلم
ممنون به شما هم تبریک میگم

صدف چهارشنبه 7 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 10:17 ق.ظ http://sadaf-268.blogsky.com

سلااااااااااام
تبریک به مهندسین خونه شما ...
و تبریک به مغزبادومی که مامانی مهندس داره

سلاااااااااااااااااام خوشمل خانم
ممنون گلم
من هم به شما تبریک میگم خانمی
خوشبحال مغز بادومی با مامان و بابای مهندسش

*فاطمه* پنج‌شنبه 8 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 02:14 ق.ظ http://www.saatesheni91.mihanblog.com

سلام . بابا خوش به حال این پسرک خان ک دوماد خانوادهش ما شده و همچی مادر خانوم گلی داره . منم با تاخیر تبریک عرض مینمایم ....

سلام عزیزم
براستی که این پسرک ما شانسی بس عظیم نصیبش شده که فاطمه خانم گل و گلاب مادر خانمش شده
مرسی عزیزکم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد