ندای سحر

ندای سحر بازتابیست از درون من

ندای سحر

ندای سحر بازتابیست از درون من

بابایی که عاشق دخملشه

سلام مغز بادومی مامانی

چطوری خوشمل من؟

عزیز دلم امشب مامانی اومده یه نکته خیلی مهم رو بهت بگه که وقتی انشالله زمینی شدی و اگه خدا خواست و دخمل شدی حتما از روزی که به دنیا اومدی این نکته ظریف و باریکتر از مو رو که اصلا هم به چشم نمیاد مثل یه گوشواره زرین به گوشهای خوشملت آویزون کن

از همون ابتدا سعی کن که برای بابای خودت دلبری نکنی که و وقتی بزرگ شدی و به سلامتی خواستی بری خونه بخت باباجونت نتونه از تو دل بکنه و حالش بد بشه

منظور منو فهمیدی عزیز دلم تو رو خدا تو مثل دخملی من یعنی انشالله مامان آینده خودت تو نباش

خواهش میکنم عزیزم حواست به این نکته باریکتر از مو باشه 

چون من تازه میفهمم که چقدر سخته برای پدری که عاشق دخملی خودشه و دخملی هم انشالله با سلامتی تا چند وقت دیگه میره خونه بخت 


نظرات 13 + ارسال نظر
احسان دوشنبه 21 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 08:55 ق.ظ http://SHORTEH.BLOGFA.COM

خیلی سخته
خیلی

الهی.......
بابا نگار جون هنوز کوچولوه و شما اینطوری میگید وقتی با سلامتی خواست عروس بشه بره خونه بخت چیکار میکنید؟؟؟

پرندهجر مهاجر دوشنبه 21 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 07:52 ب.ظ http://yelaq.blogsky.com

سلام
مطالبتون همیشه آموزندست
مرسی

سلام گلم
ممنون

امیر بهلولی سه‌شنبه 22 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 10:40 ق.ظ http://amir-dastan.blogfa.com

سلام
احساساتون رو درک میکنم. ولی آخه فاطمه خانم دختر واسه باباش دلبری نکنه! کی میخواد محرم دل باباش باشه؟
میدونم خیلی سخته دختر بخوا از خانواده جدا شه، ولی تا خونه بخت نرفته با مهربونی ها و بقول شما دلبری هاش واشه خونوادشه که امید رو به اون خونه تزریق میکنه

سلام امیر آقا
واقعا به نکته خیلی مهم و ظریفی اشاره کردید شاید من کمتر از این بعد به موضوع نگاه کردم

مهدی سه‌شنبه 22 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 05:27 ب.ظ http://catharsis.blogsky.com

فکر میکنم دختر و پسرش فرقی نداشته باشه .

ولی در مورد دخملا یکم فرق داره
به وقتش متوجه حرف من میشید

محمدرضا جمعه 25 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 09:04 ب.ظ http://mamreza.blogsky.com

سلام.
به نظر من گوش نمیده به حرفتون چون دخترا بابایی هستن

سلام
با اینکه پسر تشریف دارید ولی خوب میدونید که دخملا بابایی هستن
احسنت به شما

صدف شنبه 26 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 02:08 ب.ظ

سلااااااااااااممممم

الههی ...
عجب نکته ای ...
خب از اونجایی که من به اندازه کافی تا حالا دلبری کردم پس مجبورم برای اینکه بابام یه وقت ناراحت نشه قید ازدواج و دوری از خونواده رو بزنم
اینم درس اخلاقی که من از این پست شما گرفتم

سلام به روی ماهت
چی میگی دخمل هاااااااااااااان؟؟؟
زود باش به یکی از خواستگارات جواب بله بده برو خونه بخت
برا من نشسته نکته اخلاقی یادداشت میکنه

*فاطمه* یکشنبه 27 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 11:42 ب.ظ http://www.saatesheni91.mihanblog.com

من نفهمیدم اون بچه که هیچ !
دخملا خودسونو واسه باباشون لوس نکنن واسه کی لوس کنن آخه فاطمه بانو ؟ میدونم بعدش واسه دوتاشون سخته ولی خب ... نمیسه که بسه !

دخمله دیگه خودشو برا باباش لوس میکنه اونوقت که میخواد عروس بشه باباش ..........

حسین دوشنبه 28 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 06:42 ب.ظ http://mhpedu.blogsky.com

سلام. یه داستان قشنگ واسه بچه ها و بزرگترا آوردم تو این وبلاگ . بدنیس بخواندنش میارزه.

سلام
چشم وقت کردم مزاحم میشم

مامان حورا دوشنبه 28 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 09:53 ب.ظ

سلام خواهرجون. مبارک به سلامتی مادرزن جان شدی....به این فکر کن که دختر خانمت جفتش پیدا کرده برای خوشبختیشون دعا کن و خداروشکر

سلام بر همسایه عزیزتر از جانم
الهی که دخملای شما به وقتش عروس بشن و جفتشون رو پیدا کنند و شما هم بشید با سلامتی مادرزن جان
من که هر لحظه خدا رو شاکرم انشالله همی دخملا بهترین بخت نصیبشون بشه

یک سبد سیب جمعه 2 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 12:03 ق.ظ http://yeksabadsib.blog.ir

الهی...

آره واقعا پدرا چقدر حساسن رو دخترشون...


نمیدونم خوبه یا بد!

انشالله هر جا هستید سالم باشید فاطمه خانوم.

پدرا که حساسترین موجوداتی هستن که خدا خلق کرده البته وقتی که دخملیشون میخواد با سلامتی عروس بشه
من هم نمیدونم خوبه یا بد ولی تا بوده همین بوده
ممنون عزیز دلم انشالله شما هم شاد باشید وسلامت

وخدایی که دراین نزدیکیست جمعه 2 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 08:05 ب.ظ http://ahsanalhdys.blog.ir

شما نمیگی یسری دخملی هم اینجا داری که دلشون براتون تنگ میشه؟؟؟

انشاللههمیشه شادو خوش و سلامت باشید

الهی قربونتون برم من
شرمنده ، شدیم مامان عروس و کلی کار یک دفعه ریخت رو سرمون
الهی که همیشه شاد باشید وسلامت

صدف شنبه 3 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 10:21 ق.ظ

فاطمه خانم یه نکته !!!


عروس که یکی دیگس شما چرا کم پیدا شدی اینجا

درسته عروس یکی دیگه اس ولی انشالله خیلی زود عروس بشی ببینم مامان شما وقت میکنه غذا هم درست کنه یا نه

سحر سه‌شنبه 20 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 01:15 ق.ظ

سلام
واقعا مطلب خوبی بود و همه دخترا باید ازش درس بگیرن .اما یه کم دلبری که باید کرد.اگه نکنی انوقت واسه کی دلبری کنی؟؟؟؟؟؟؟

سلام به روی ماهتون
دلبری دخملی برای بابایی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد