ندای سحر

ندای سحر بازتابیست از درون من

ندای سحر

ندای سحر بازتابیست از درون من

سومین نامه مامانی به مغز بادومش

  سلام به مغز بادومی خوشمل خودم 

عزیزکم خوبی ؟ الهی قربونت بره مامانی

عزیزکم امشب یکی از همسایه هامون تو خونشون به مناسبت ماه محرم مراسم داشتن از چند روز قبل داشتن تدارک مراسم امشب رو میدیدن

چند روز قبل همی خانمهای همسایه رفتیم خونشون و چون بعد مراسم قرار بود شام سبزی قورمه باشه ، 43 کیلو سبزی قورمه رو پاک کردیم و خانمها زحمت کشیدن اونا رو شستن و بعد خرد کردن سرخ کردن (خدا خیرشون بده)

چند کیلو پیاز هم توسط خانمهای گرامی خرد شد و بلافاصله سرخ شد ( یادت باشه گلکم پیاز خرد شده باید زود سرخ بشه وگرنه میکروب هوا رو به خودش جذب میکند و به جای مفید بودن برای بدن کلی هم ضرر داره  ) نکته بهداشتی

خلاصه دیروز هم سبزی خوردن پاک کردیم و امروز رفتیم برای بسته بندی سبزی و نون

نمیدونی چه حالی میده دستجمعی برای مراسم آقا سیدالشهدا کار کنی انشالله هر وقت زمینی شدی قسمتت بشه که پیروان آقا باشی و در این مراسمات خالصانه شرکت داشته باشی عزیزکم

خلاصه امشب بعد نماز مغرب و عشا رفتیم خدا رو شکر که امسال هم قسمتمون شد سهم کوچکی در این مراسم داشته باشیم

گلکم خیلی دلم میخواد من هم تو خونه خودمون همچیین مراسمی رو داشته باشم میشه برا مامانی دعا کنی که خدا به ما هم عنایتی کنه و ما رو لایق همچیین مراسمی بدونه ؟ ممنون قربونت برم

راستی گلم وقتی داشتن از خرابه شام و حضرت رقیه روضه میخوندند به یاد تک تک دوستانم افتادم هر چند با بیشترشون توسط این وب آشنا شدم و از نزدیک ندیدمشون ولی خدا گواهه که از همشون نام بردم و از خدا براشون بهترینها رو خواستم

انشالله بهترینها هم نصیبشون بشه

گلکم مامانی برای این مراسم یه ظرف حلوا درست کرده بود که عکسشو در ادامه مطلب میزارم

دعا کن مورد قبول واقع بشه انشالله 

 حلوا شاهکار مامانیه مغز بادومی

 

نظرات 9 + ارسال نظر
علی کاظمیان جمعه 1 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 10:32 ق.ظ http://saba1359.blogsky.com/

سلام خدمت شما و نوه آینده
قبول باشه انشاالله جدن 43 کیلو سبزی پاک کردین چرا نخواستین نماینده گینس هم بیاد و این رکورد را ثبت کنه...
دیزاین حلوایی که درست کردین خیلی زیباست آفرین...
یه پیشنهاد دارم هر پسنی را که واسه نوه گرامیتون مینویسید یه پرینت از اون بگیرید و داخل یه پوشه بزارید اینطور واسه خودش یه کتاب میشه در آینده
بابته دعا هم ممنونم
شاد باشی و سلامت

سلام به برادر بزرگوار خودم
ممنون . من که به تنهایی 43 کیلو سبزی رو پاک نکردم . من کلی همت داشته باشم یک کیلو سبزی رو به تنهایی اون هم اگه پاک کنم
این خانمهای محترمه همسایه بودن که بیشتر سبزیها رو پاک کردن ما هم اسممون رو قاطی اونها نوشتیم
مرسی
چه پیشنهاد جالبی در مورد پرینت نامه به مغز بادومی فرمودید

کار خدا رو چه دیدید شاید یه روز کتابم چاپ شد به نام نامه های مامانی به مغز بادومی که در بهشته فکر کنم هم کتاب مشهور بشه هم نویسندش
شما همیشه شاد باشید و خندان

صدف جمعه 1 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 12:21 ب.ظ

سلام چه عجب تشریف فرما شدید اینجا
خیلی وقت بود کمرنگ شده بودید .
همیشه خوووووش باشین

سلام گل من
من که بیشتر سر میزنم شما درگیر درس و دانشگاه هستی کمتر میای
سعی میکنیم رنگشو بیشتر کنیم
انشالله شما هم خوش باشی خوشمل خانم

وخدایی که دراین نزدیکیست جمعه 1 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 01:15 ب.ظ http://ahsanalhdys.blog.ir

سلام مامانی مغز بادومی :)

خوبی؟ اولا قبول باشه
دوما خوشبحال دوستانتون که شما به یادشون بودید
سوما چه مامانی با سلیقه ای داره ها...

سلام عزیزم
ممنون . خدا رو شکر ما خوبیم
شما خوبید؟
اتفاقا کلی هم به یاد شما که دوست گل خودم هستی بودم
مرسی شما لطف داری عزیزکم

مهدی شنبه 2 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 09:09 ق.ظ http://catharsis.blogsky.com

چه ارتباطیه بین پستهای مغز باداومی و آقا امام حیسن . امیدوارم این ارتباط همیشه بین خود مغز بادومی و آقا باشه .

انشالله بچه های ما و نسل بعد ما عاشق و پیرو اهل بیت باشند
ممنون از دعای شما

یک سبد سیب یکشنبه 3 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 02:45 ب.ظ http://yeksabadsib.blog.ir

آخی ...

چه قشنگ حرف میزنید با مغز بادومی

خدا حفظش کنه براتون فاطمه خانوم

چشاتون نوشته های من رو قشنگ میبینه

عزیزم هنوز مغز بادومی وجود خارجی نداره این رو می نویسم برا وقتی که انشالله مغز بادومی ما که الان توی بهشته ، تشریف آوردن روی زمین بیان اینجا و نوشته مامانی رو بخونه و بدونه وقتی مامان مغز بادومی هنوز دخمل خونه بوده مامانی در مورد مغز بادومی چه فکری میکرده

یک سبد سیب یکشنبه 3 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 02:46 ب.ظ

به به چه سلیقه ای..

انشالله که قبول باشه...

ممنون عزیزکم

پرنده مهاجر یکشنبه 3 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 08:06 ب.ظ http://yelaq.blogsky.com

سلام دوست خوبم
اگر چه یه کم دیر میام ولی به یادتون هستم
انشاا... موفق باشید
براتون دعا میکنم

سلام گل پسر
چه عجب از اینورا
ممنون که به یادم هستید
ما هم دعاگویه شما هستیم دوست عزیز

یک مادر یکشنبه 3 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 08:17 ب.ظ

سلام عزیزم
خدا قبول کنه

سلام گلم
ممنون

sadaf یکشنبه 3 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 10:14 ب.ظ

وای فاطمه خانم اومدم اینجا چشمم افتاد به این حلوا با ابنکه الآن شام خوردم ولی دلم خاست . چقد خوشمزه به نظر میرسه . فقط یه سوال تزیین روش با چیه ؟منظورم این نوشته یا حسینه ؟؟؟

ببخشید دیگه دسترسی نداریم به دوستان تا براشون یه بشقاب حلوا بفرستیم نوش جان کنند
تزیین روش با یه حلوای دیگه است در واقع دو جور حلوا درست کردم حلوا با شکر و زعفران و حلوا با شیره انگور
نوشته رو با حلوایه که با شیره انگور درست کردم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد