ندای سحر

ندای سحر بازتابیست از درون من

ندای سحر

ندای سحر بازتابیست از درون من

دعای عرفه و مسجد محله ما

امروز ساعت 2 بعد از ظهر رفتم مسجد نزدیک خونمون برای دعای عرفه با این پای که هنوز داره دوران نقاهت رو طی میکنه یکم سخت بود ولی خدا رو شکر که مشکلی پیش نیومد و تونستم به موقع که نه بلکه زودتر هم برسم وقتی رسیدم دیدم نزدیک در مسجد روی یه بیلبورد نوشتن دعای عرفه ساعت 3 برگزار میشه پیش خودم گفتم یادته شب قدر اینقدر دیر رسیدی که تو مسجد جا نبود بنشینی مجبور شدی بری تو پارک کنار مسجد برای دعای جوشن کبیر حالا برای دعای عرفه یک ساعت هم زودتر رسیدی 

خدا رو شکر مسجد به اون بزرگی خیلی خلوت بود و میشد جای نشست که مانعی برای پای نازنینم ایجاد نشه چون خیلی نگران بودم که جا نباشه و من نتونم تا آخر دعا توی مسجد بشیبنم ولی باید هزاران بار خدا رو شکر کنم که تونستم یه جای مناسب پیدا کنم 

ساعت 3 دیگه آنقدر جمعیت زیاد شده بود که توی حیاط و طبقه بالا هم مملو از جمعیت بود

به هنگام دعا به یاد تک تک دوستان عزیزم بودم و براشون از خدا در ابتدا عاقبت بخیری خواستم و بعد از خدا خواستم آنچه که خیر و صلاحشون براشون رقم زده بشه

انشالله دعای همی دوستان مورد قبول حق قرار گرفته باشه و ما رو هم در هنگام دعا و در این شب عید و اگه احتمالا فردا که میرن نماز عید فراموش نکنند

این هم عکس مسجد نزدیک خونمون 


نظرات 6 + ارسال نظر
ســـایــه چهارشنبه 24 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 02:28 ب.ظ http://rendanemoghan.blogsky.com/

سلام
عید شما مبارکا باشه
التماس دعا

سلام گلم
عید شما هم مبارک
محتاجیم به دعا

علی کاظمیان چهارشنبه 24 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 02:31 ب.ظ http://saba1359.blogsky.com/

سلام فاطمه خانوم
قبول باشه انشاالله...
امیدوارم که من را هم از دعای خیرت بی نصیب نگذاشته باشی
شاد باشی و سلامت

سلام علی آقا
دعاهای شما هم مورد قبول حق باشه انشالله
برای همی دوستان دعا کردم مخصوصا برای برادر گرامیم علی آقا
انشالله آنچه که خیر نصیبتون بشه

صدف چهارشنبه 24 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 02:47 ب.ظ

قبول باشه فاطمه خانم .
ایشالا که دعاها و خواسته هاتون مورد قبول درگاه حق باشه .
منو هم به هنگام دعا فراموش نکنین....

قبول حق باشه گلم
تو که دخمل خودمی مگه میشه مامانی برای دخملش دعا نکنه
انشالله عاقبت بخیر بشی گلم

دلنامه پنج‌شنبه 25 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 01:04 ب.ظ

سلام
حالتون خوبه
ببخشید همه رو نخوندم انشالله سر فرصت
ممنون از حضورتون

سلام گلم
ممنون

مهدی جمعه 26 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 09:46 ق.ظ

قبول باشه عباداتتون .

ممنون و همچنین عباداتت شما

ســـایــه جمعه 26 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 10:15 ق.ظ http://rendanemoghan.blogsky.com/


آمدم نبودی رفتم

ما هم آمدیم شما نبودید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد