ندای سحر

ندای سحر بازتابیست از درون من

ندای سحر

ندای سحر بازتابیست از درون من

مهمونی شب تولد آقا

امشب از راه دور چشم دوختم به حرمت آقا اون هم از تو قاب شیشه ای تلویزیون

از راه دور سلام کردم ولی دلم آروم نشد

آقاجون امشب تولدتتونه و من اینجا توی خونه با چشمهای بارونی نشستم ولی دلم تو صحنه سرای حرمتون چشم دوخته به اون گنبد طلا 

کاش جسمم امشب  همراه دلم می رفت ، می رفت کنار اون گنبد طلا توی اون حرم ، حرمی که صاحبش اونقدر مهربونه که اگه هر چقدر هم دل گرفته باشه و تمام درهای دنیا هم به روت بسته باشه خودش ضامنت میشه ضامن آرامش تمام دلهای ناآرام و بدون آرامش

آقا امشب دلم به وسعت تمام آسمون خدا گرفته هر چند که توانم نیست که با چشم سر بیام به حرمت ولی با چشم دل میشه هرکجا که دوست داری بری

آقا امشب میام به مهمونیت به مهمونی تولدتت

آقاجون شرمنده روسیاهم اسم منو تو لیست مهمونات می نویسی 

تو لیست اون آدمای خوبی که آلان تو حرمت روبروی گنبد طلات نشستن و بهتون سلام میکنند و شما رو به مادرتون زهرا ( س ) قسم میدن و برای یوسف زهرا ( س) دعا میکنند ؟

اون آدمای که برای شفای همی مریضها  و برای عاقبت بخیری همی اهل عالم و جوونها و خودشون دعا میکنند؟

آقا میشه  ، میشه امشب من هم جز اون لیست باشم؟

آقا به جان مادرتون زهرا (س ) امشب نام من رو سیاه رو هم جز لیست مهمونیتون بنویسید




نظرات 5 + ارسال نظر
efsfcdwwpsbnfdpfpced سه‌شنبه 26 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 12:02 ب.ظ http://www.fwamh.com

m
--.-



فروش آرشیو کامل فیلم های جکی چان در :

jakichan . mihanblog . com

بهترین فیلم های کمدی-رزمی در دنیا

هر DVD فقط 2000 تومان

آرشیو کامل 15 عدد DVD فقط 22000 تومان



jakichan . mihanblog . com




5508027533

صدف سه‌شنبه 26 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 02:00 ب.ظ

حتما که همین طوره و اسمتون جز اولین نفرای لیست زوار آقا ثبت شده. کی بهتر و پاک تر از شما؟
ایشالا امروز آقا به هممون یه عیدی خوب بده .
عیدتون مبارک و التماس دعا

انشالله شما چون خودتون خوبید همه رو خوب میبینی گلم
انشالله بهترین عیدی نصیب همه بشه مخصوصا دخملای نازنینی مثل صدف جونم
عید شما هم مبارک
محتاجیم به دعا

علی کاظمیان سه‌شنبه 26 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 02:12 ب.ظ http://saba1359.blogsky.com/

سلام فاطمه خانوم
میلاد اقا امام رضا بر شکا مبارک باشه...
مطمئن باشید وقتی که ازش بخواین میطلبه شک نکنید که حتمن راهی هستید...
التماس دعا
شاد باشی و سلامت

سلام بر شما علی آقا
ممنون بر شما هم مبارک باشه
انشالله با دعای دوستان قسمت ما هم بشه
محتاجیم به دعا
شما هم شاد باشید و تندرست

یک سبد سیب سه‌شنبه 26 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 11:05 ب.ظ http://yeksabadsib.blog.ir



سلاااااااااااااام

عیدتون مبارک...

انشالله...
انشالله که نوشتن اسمتون رو .. فاطمه خانوم عزیز ...

با دل مهربونتون برای ما هم دعا کنید..

سلام به روی ماهت لیلیا جونم
عید شما هم مبارک باشه
انشالله اسم همی اونهای که از راه دور به آقا سلام کردن نوشته شده باشه

الهی من فدات بشم شما دلتون پر از مهر و محبته ولی به روی چشم

انشالله بهترین عیدی رو از دست آقا امام هشتم دریافت کنید به حرمت نام مادرشون

mf چهارشنبه 27 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 12:49 ب.ظ http://servat89.blogsky.com

سلام من از وبلاگ خوبتون دیدن کردم ومطالب جالبی دیدم اگه میخوای رتبه سایتت تو گوگل بالا بره روی لینکهای زیر کلیک کن وثبت نام کن خیلی موثره روزی تا 5000 بازدید واقعی میتونی داشته باشی

http://bestrank.ir/?ref=92722
با این لینک هم میتونی بازدیدتو افزایش بدی هم کسب درامد کنی

http://4lbazdidsaz.com/?refer=jehanbazar

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد